Naarmate een onderneming groeit en uzelf verandert van een brutale knaap met een droom naar een ondernemer met een omvangrijk personeelsbestand, kunt u niet meer elk telefoontje zelf aannemen. Daar is de tijd inmiddels te schaars voor geworden. Tegelijk is het wellicht zo dat de telefoon van uw onderneming niet roodgloeiend staat. Of in ieder geval niet roodgloeiend genoeg om iemand aan te nemen die permanent achter een bureau gaat wachten tot de telefoon rinkelt. Dit is één van de type ondernemers waarvoor deze blog interessant zou kunnen zijn. Ook ondernemers die niet per se 'selfmade men' zijn maar op een andere wijze aan het hoofd van een onderneming zijn komen te staan, wil ik even om hun aandacht vragen. Alsmede alle andere directeurs, CEO's, managers, communicatie-afdelingen en baasjes van midden- en kleinbedrijven. In deze blog bied ik namelijk een aantrekkelijk alternatief aan voor de telefonische representatie van uw onderneming.
Een telefoonaanname service voor ondernemingen van gevarieerd allooi
Voor het beantwoorden van telefoontjes hoeft u namelijk niet zelf iemand in dienst te nemen die de hele dag achter een bureau zit te Patiencen, wachtend op telefoontjes. U kunt deze dienst ook uitbesteden aan de professionals van Bizziphone.com. Hier betaalt u niet per uur, maar per afgehandeld telefoontje. Hierdoor bent u alleen geld kwijt aan een telefoniste als er daadwerkelijk telefoontjes zijn die moeten worden afgehandeld. De telefoonaanname service van Bizziphone heeft getalenteerde telefonisten in dienst die op een professionele manier uw klanten en andere bellers te woord staan. Hiervoor lezen ze zich eerst in in de filosofie, de core business en de aangeboden producten of diensten van uw onderneming. Op deze manier weten ze waar ze het over hebben. Hierna zijn ze beschikbaar op de tijdstippen dat u hieraan behoefte hebt.
Assertief nieuwe contacten leggen met een outbound call center
Naast de telefoonaanname service biedt Bizziphone.com ook andere services aan. Hieronder valt het outbound call center. Bij een outbound call center wachten de telefonisten niet passief tot iemand contact met ze zoekt. Ze nemen zelf initiatief. Telefonisten van outbound call centers kunnen bijvoorbeeld ingezet worden om nieuwe relaties op te starten of om bestaande relaties te onderhouden en te versterken. Ook in deze service is er sprake van telefonisten die hun vak verstaan en die weten hoe ze een professioneel uithangbord voor uw onderneming kunnen zijn. Wat voor soort ondernemer u ook bent, Bizziphone biedt voor ondernemingen van elk allooi een telefoonservice op maat aan!